Ny dag , nya möjligheter !

Sitter på Ikea å avnjuter en kopp kaffe , utan sällskap dock ! Men gött å bara va :-)
Ska in till stan å luncha med M senna , ja bjöd på frukost å prinsen bjuder på lunch , bra deal !!

Igår shoppade ja lite härliga saker till Kretaresan , en solhatt , tre bikinidelar, tre par ballerinaskor en kjol å ett linne :-)

Igår kväll va vi å spelade biljard å åt gott , gillar gillar gillar !!!

Nu är de bara två , TVÅ arbetsveckor kvar sen flyger vi , jihooooo !! Ska bli sö gött efter allt som varit !!!

Kom på i söndas när de va 1:a april att ja har jobbat 7 månader sen min sjukskrivning , jisses va tiden går fort ! Även om det många ggr är tungt både fysiskt å psykiskt älskar ja mitt jobb å mina arbetskamrater , mest det sistnämnda , de är underbara på alla sätt å vis !!! Bätter kunn ön int ha öt ;-)

Nehepp, nu är kaffet slut så ja ska fortsätta min runda :-)

Ha en go dag alla !!

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0