Nobody's perfect !

Tack dagen teknik för iPhone när man ska sitta själv på en buss ner till ksd =)

Har även med mej Ninni Schulmans nya bok , pojken som slutade gråta ! Har bara börjat i den men den verkar ruskens bra !!

Ikväll blir de att fira att imorrn har ja varit anställd ett HELT år ;-) blir antingen nya Hamilton lr O'learys för lite hockey å nån öl , hihi !!

Jag är glad för MIN skull och är det ingen annan som är det så too bad ,, men det kanske börjar gå över styr?! Eller ?? Aa ja vet inte vad som händer med folk , jag är den jag alltid varit å de som väljer att vända mej ryggen behöver inte vända sej tillbaka nån gång ! Jag är för vuxen för att hålla på med sånt trams !! Jag har de som verkligen betyder nått för mej omkring mej å det är de viktigaste ! Jag tänker inte ursäkta mej själv för nått , inte när det får mej att må bra.

Ha de !






Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tänker iaf aldrig vända dej ryggen ❤❤

2012-01-31 @ 15:33:19
Postat av: moster

Hej min goa! Starkt av dig, stå på dig :D Skönt att höra din styrka! Ha så kul du och var rädd om dig. Du vet vart jag finns om du behöver.

kram <3

2012-01-31 @ 15:33:28
Postat av: Anonym

VUXENPOÄNG TILL DIG EMMA :)

2012-02-01 @ 09:38:01
Postat av: Sandra

Bra sagt Emma! Kram sandra

2012-02-01 @ 17:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0